poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Pogotowie obiadowe- recenzja gościnna

Nazwa i symbolika, przyznacie, kusząca marketingowo :) Dzisiaj- pogotowie obiadowe. Recenzja gościnna, nadesłana przez Sadzia. Pozdrawiamy!




Czas: niedziela, 13:10.

Miejsce: dowóz (ok.1 km od baru).

Czas oczekiwania: 2 godziny (przewidywany: ok. 1 godziny).


Zamówienie: shoarma drobiowa, wołowina smażona z warzywami, anyżem i curry, buraczki gotowane.

Cena: 16 zł.

Wrażenia ogólne: bardzo małe porcje, zdecydowanie zaniżone w porównaniu z podaną wagą w ulotce.






Tester 1:
Shoarma drobiowa: bardzo mała porcja, chłodna, mięso bez smaku i lekko przypalone, strasznie suche.
Buraczki gotowane: bez smaku.

Tester 2:
Wołowina smażona z warzywami, anyżem i curry : przestygnięte, mięso strasznie gumowe. Nie było czuć ani anyżu, ani curry. Smak warzyw ujdzie.

Podsumowanie:
- Czas oczekiwania zdecydowanie za długi, jedzenie chłodne.
- Porcje zaniżone wagowo, całość z opakowaniem ważyła ok. 500 g, wg ulotki ok. 750 g powinno być.
- Dowóz gratis.
- Zupa dnia gratis ( w tym przypadku rosół, zjadliwy aczkolwiek jak wszystkie dania - bez smaku).
- Jakiś sos gratis (właściwie najtańszy ketchup do którego prawdopodobnie ktoś dorzucił jakieś zioła).

Wydane pieniądze nie warte tego jedzenia, zdecydowanie odradzam.

1 komentarz:

  1. Nie wiem czy ja mam takie szczęście czy Ty pecha :D Zamawiałem już cztery razy danie dnia (nawet wziąłem kupon z którym wychodzi mnie danie+zupa za 8zł!!!). Jedynie pierwszy raz mi nie smakowało, dali jakiś gulasz albo leczo z ryżem. Drugi raz dostałem takie opiekane talarki ziemniaczane z kurczakiem - POEZJA! Jadłem też żeberka z ziemniakami i kurczaka z ziemniakami - bardzo smaczne. Czas dowozu deklarowali 1 godzina - zawsze wyrabiali się w około 30 minut (może w luźniejszych godzinach zamawiałem, albo klientów z kuponem rabatowym traktują lepiej - nie wiem). Jedyne z czym się zgadzam to lekko zaniżone porcje - ale czego mam się spodziewać za 8 zł z dowozem gratis? Niech trochę zaniżają byle żeby nie zbankrutowali bo nie wiem jak przy tych cenach na swoje wychodzą.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...